ferhpnar Tugbacim34 bende ilk gebelikte öyle oldum diye hatırlıyorum hatta tam tarih veriyorlar tam 30 güne ama bunda tek doz 20. Hafta dedi aradım açmadılar Çarşamba günü bir gideyim
Tugbacim34 @ferhpnar vallahi bana sormadı ilk gebelik mi ikinci mi diye canım. Sadece geçen hafta aradı. Tetanoz yapacağız dedi. İkinci doz içinde bugün gün verdi. Bir ay sonra tekrar gideceğim
metemom_ ferhpnar ben bu gün gittim 22+5 de sadece bebek hareket ediyor mu dediler haftayla ilgili bir şey sorun olmadı
metemom_ ferhpnar evet canım bebeğin hareketini hissetmeye başladıktan sonra ne zaman istersen gelebilirsin demişti zaten öncesinde
Tugbacim34 @ferhpnar 11 sene oldu benim ilk gebelik 😂 bilgisayardan en son yapıldığı tarihe baktı. Üç sene önce iş yeri için yaptırmıştım. Onun tarihini gördü. Yine de yapmamız lazım dedi