[silindi] ferhpnar Beni ebe 20+6 da çağırmıştı. Şimdi internetten kontrol ettim 5 ve 6. aylarda yapılması öneriliyormuş.
Tugcev ferhpnar bende 19. Hafta dayım, yarın gideceğim ama ilk dozu da aradan çıkarmak istiyorum. Boşa gitmiş olur muyum diye düşünüyorum 😂 ilk dozu kaçıncı haftada vuruyorlar acaba bilen varsa 😊
Tugbacim34 @ferhpnar 20, haftadayım bugün oldum ben ilk dozu. İkinci gebeliğim ama ilk gebeliğimden 11 sene geçti. İkinci dozu da 24. Hafta da olacağım
ferhpnar Tugbacim34 bende ilk gebelikte öyle oldum diye hatırlıyorum hatta tam tarih veriyorlar tam 30 güne ama bunda tek doz 20. Hafta dedi aradım açmadılar Çarşamba günü bir gideyim