pnar-123 ebeler parmak koyarken derinden nefes alıp verirseniz hissetmezsiniz bence ben öyle yapıp ağrı hissetmedim çatı muayenesinde herkes korku içinde olduğu için ebeler parmak la kontrol ederken acıyacak mı düşüncesi ile girdikleri için acıma oluyor ama acıma olacak mı olmayacak mı diye düşünmeden direk derin nefes alıp verirseniz bence hissetmezsiniz benim 2 hamileliğim