pnar-123 bundan tam 19 yıl önce annem beni doğururken 9 cm açıklığı varmış ama çatısı dar olduğu için sezeryane almışlar ve bekledikleri için bebeği ya da anneyi kaybedebiliriz demişler ve tüm annemi gören hemşireler açıklığı olup sezeryan olan bu kadın diye gösteriyormuş çatın darsa istersen 90 cm açıklığın olsun o bebek çıkmaz sıkışabilir bile ben senin yerinde olsam o doktoru değiştirirdim