Gebess95 3 sene önce doğum yaptım doktor olarak kendisinden çok memnundum ama hastane kadrosunun değiştiğini ve genelinin memnun olmadığını duyunca medicale geçtim . Sonuçta son ana kadar bizimle ebeler hemşireler ilgileniyor doktor doğumdan sonra hemen gidiyor . Nazmiye hoca da ilgi alaka guzeldi ve acil bı durumda hemen yakın takibe alıp ilgilenirdi . Mesajlara cevap verir ve yüz yüze hem detaylı güler yüzlü anlatır.