Senmsii benim canım tatlıdır. Hiç dayanıklı değilimdir. Alttan muayenede de canım yandı ama kendimi kastığım için. Kendimi rahat bıraktım, sakinleşmeye çalıştım o zaman hiç acımadı. Evet biraz zor oluyor özellikle de ilk muayenede insan kendini kasıyor ama rahatlamayı deneyin. O zaman hiç acımıyor. Zaten öyle bi bakıyorlar bitiyor hemen. Öyle uzun süren bi işlem de değil