Ben hastahaneye gittiğim de 8 cm açılmam vardı ama suyum gelmemişti suyu orda patlattılar ama hiç bişey hissetmedim yani tek yapmanız derin derin nefes almak ve sancı geldikçe arkadan tuvaletinizi yapıyomuş gibi ıkınmak Rabbim herkesşn doğumumu kolaylaştırsın inşallah 🤲❤️