Mzzz
evet o zamandan bu yana ara ara hissediyorum ama gün geçtikçe daha fazla hissediyorum…Rabnim yardımcınız olsun öncelikle benim çok şğkür rahat geçiyo şuanlık bakalım 2.trimesterda neler bekliyo beni tek zorlayan şey kuyruk sokumu ağrısı onun dışında bi sıkıntım yok…O hepimizde var sanırım sürekli bebeğimi görmek istiyorum eşime hatta şey dedim keşke ultrason makinesi alabilseydik eve televizyonda film seyreder gibi her dakka bebeğimi izlerdşm acaba napıyo korktuğumda heyecanlandığımda yemek yedipimde yada çikolata yediğimde uyuduğumdaa ahhh bu annelik duygusu şimdiden aşılanmış bize🥰Ama ben yinede tutuyorum kendimi bi sıkıntı olmadığı sürece ayda bir gidiyorum şuanlık çünkü sık sık bebeğe zararlı