Gg5348
😂😂bi kalp atışıyla veya nabızla mutlu olacağımız kimin aklına gelirdi her öyle olduğunda eşimi çağırıyorum aşkım koş koş bebişimizin kalbi atıyo eşimde ilk zamnlar ee diyodu bu normal bişry değilmi kalbinin atması bende kızıyodum 😂ona ne kadar öküzsün ya ben diyorum gel bebişin kalbini sende hisset babası olaral belki sende mutlu olursun ooo elini koyuyo diyo ben hiçbişey hissetmiyorum😂😂