Ftrhn Kızlar 10. Haftama girdim. 2 gündür çok tuhaf yemekten sonra uzanınca böyle alt karnımda. Dalgalanma değişik bi kıpırtı hissediyorum içimde bu mümkün mü 🥹😀 her zmaan olmuyor bebişten olabilir mi 2. Gebeliğim. İlkini 18. Hafta da hissetim
_almirasmom Ftrhn canım daha cocugun ellerı kolları bıle ultrason da zor gozukur nasıl tekme atsın daha bı kılosu bıle yok … benım 2. Gebelıgım 19+0 da hısettım
Aysegulmutlu97 Ftrhn ikinci gebeliğim 14 te hissetmeye başladım ve hissedilir benim boyum 180 kg şuan 73 hamile kaldığımda 70 tim ulan 16 haftalık oldu karım yağınız az ise hissediyorsunuz :) ilkinide 16 da hissetim
KurabiyeninAnnesi123 Ftrhn bağırsak haraketidir canm 2. Gebelikle alakasi yk 6 haftalığım arada bana da oluyor kızımda ilk sert tekmesni 17.hafta da hissetmiştm😊
Ftrhn Aysegulmutlu97 evet zayıfım yani öyle çok göbekli birir değilm 😆 yani tarif edebileceğim bir his değil her zmaan olmuyor ama uzanınca yatarken gece falan
Ftrhn ZeynepDuru17 canısı ben de öyle sandım ama bağırsak daha yukarıda olur bide hep aynı his oluyo4 r bağırsak olup olmadığını farkedebiliyorum. Valla doktora sorvam çok merak ediyorum 😀
Ftrhn KurabiyeninAnnesi123 KurabiyeninAnnesi123 yani emin değilim ama bağırsak olmadığından eminim 🙈😀
Civcivlerinannesi Karın bölgesi yağsız zayıf kadınlar genelde daha erken hissetmeye başlıyor. Doktor ilk ve ikinci farketmez demişti.
Nezahatozen 10 haftalık olduk bende de 3 gündür böyle birsey kayıyormuş gibi içimde 1 kere yattıgım yerden anlıyorum
Duruerva Ftrhn Benımde ıkıncı gebelıgım bende 12 ye giricem kesınlkle bende öyle hıssediyorum. Kıpırtı gibi dalgalanma Ck degsıık uzanınca oluo oda sadece
Ftrhn Duruerva ay evet evet gece yatınca ya da yemekeren sonra genelde uzanırım bu 3. His yani çok şaşırdım. İlk başkta bağırsak mı dedim ama o daha yukarıda hissedilir 😆
Aycanby Muhtemelen bebiştir bende 10. 11. Haftalarımda dediğin gibi hissetmeye basladım suan 17 olduk net hissediyorum ☺️ 2. Gebelik benimde
_almirasmom Aycanby ne bebısı ıyımısınız 10. Haftada hanımlar ne yıyıp ne ıcıyorsunuz Allah askına saka gıbısınız ya .
Aycanby _almirasmom senin yiyip içtiğini içmediğimiz belli bağırsak hareketleriyle bebek hareketlerini ayırt edebilecek yaşta ve sağlıktayım bu arada üslubunuza biraz dikkat ederseniz sevinirim.