MorKelebek54 Yok özel değil.Tamamen hayat planlarımız ve beklentilerimizle ilgili çocuktan önce belli bir kariyere,eğitim seviyesine gelmek yalnız ve çift olarak yapacaklarımızı yapmak göreceğimiz ülkeleri görmek istiyorduk ben bu ay 30 yaşına girdim haziranda doğumum hiç bir zaman 30 dan önce çocuk sahibi olmayı istememiştim öylede oldu sonrasıda aslında buraları çocukla yapıcaz dediğimiz şeyler yapmak manevi ve mental olarak yorulmadan bütün imkanlarımızla mutlaka birden çok dil bilen,spor yapan bir çocuk yetiştirmek istiyoruz eşimde bende özel eğitim almış insanlarken şuan bir kolejin yıllık ücreti belli 1,5 yaşında kreşe başlayınca oluşan maliyet belli bunları çok çocuk yapıp kendi hayatımızdan kısmak istemiyoruz tam donanımlı tek bir çocuk hayatından vazgeçmemiş ödün vermemiş iki insan olarak yaşamak istiyıruz tamamen bunlar eşimle beraber görüşlerimizin fikirlerimizin kısacık bir kısmı üstün körü.Bide ber insan gerçekten farklı benim kücük yaşta cocuk sahibi olan çocuklarının arasında 10 ay olan insanada saygım var çünkü onunda hayattan beklentisi bu