Merve_3351 😂💐 Şöyle oluyor benim aldığım paket üzerinden anlatayım nesela aklına herhangi bir şey takıldığında bu uygulamaya değil ebene yazabiliyorsun (bazen doktora sormaya salak sanmasın diye insan çekiniyor doktoruma yazmaktansa ona yazıyorum hahah)30.Haftada çalışmaya başlıyorsun nefes egzersizleri,ödevler ve görevler hafta hafta her doktor kontrolü sonrası bilgi veriyorsun zaten oda takip ediyor diyor ki bugün doktorun vae ya da vardı sonra nst zamanı hastaneye geliyor yanına sonra doğum başladığında önce doktoruna sonra ona haber veriyorsun eve geliyor süreci olabildiğince evde beraber geçiriyorsun artık 10 saat 18 saat neyse sonra beraber hastane ve doğum, doğum sonrası ilk emzirme,emzirme danışmanlığı eve çıkınca yine emzirme danışmanlığı,göbek bağı düşünce ilk yıkama banyosu sonrada paket bitiyor ama ömür boyu bir telefon uzağında oluyorsun💐💐 biz Doğumda,hastanede ve sonrası evde eşimle hep ikimiz olacağınız için bu süreçte en profesyonel bizi mental olarakta rahatlacak desteği ayarladık