Ozlemslk Çok şükür bende kayınvalidemle anneme çok yakın oturuyorum canım 🤗
Ama insanın i an yanında biri olması hele ki eşinin olması daha bı güven veriyor 🤗
Benim kayinvalidem birine bişi olunca hemen koşar gelir ama o an yanında donar kalır hani düşüp bayilcak gibi olur bide piskolojikmen sevdiklerine bişi olduğunu görünce çok konuşur eli ayağına dolanır 😂
O yüzden eşim olsun istiyorum
Annemde bı 10 dk kadar uzagimda olsada eşin yerini tutmuyor ben kendim onlardan hızlı hemencecik hastaneye giderim 😂