Ozlemslk benimde son 29👶🏻 Daha hastane çantam hazır değil hatta hatta ismine karar vermedik😬
İnşallah sürpriz yapıp erken gelmek istemez. Kontrolüm geçen haftaydı her şey yolunda enfeksiyonum dışında, bebeğim iyi çok şükür. Doğum şeklini de hiç konuşmadık. Sancılarınız başladı mı sizin?