İyi geceler kızlar, 27 haftalık hamileyim bugün sabahtan beri karnımda tuhaf bi hareketlilik, sanki çok yemek yer de insan bi karnı rahatsız olur ya öyle bi şişkinlik birde kasıklarıma bi baskı oldu diğer günler böyle hissetmedim sanki bebek kasıklarıma ayaklarına diretiyor gibi aynı neden olur acaba bilgisi olan var mı? Teşekkür ederim şimdiden