[silindi] Canım ben heer sabah kendime bol tereyağlı sucuk yerdim bazende sucuklu yumurta asla sucuksuz salamsız kahvaltı yapmazdım yani kayınvalidemle yemem icmem bir evim ayrı sabah gidip akşam evime dönüyorum yani o bile görüyordu bana ve bebeğime şükür bişey olmadı ama size bişey diyemiceğim oğlum şuan 20 gün sonra 1 bucuk yasına giricek Allahın izniyle siz yinede doktorunuza sorun onu belki sizin bünyeniz kaldırmıyor olabilir 👍🏻