FKRKS29 benim hiç bulantım olmadı, hep olsun diye bekledim, dümdüzüm 😁 Annelik delilik bence, sürekli korku, telaş içindeyiz 🥹 Amiinn inşAllah, hepimiz sağlıcakla kavuşalım bebeklerimize ❤️ kontrolümüz perşembe günüydü ama 10 gün içinde ücretsiz hakkımız varmış, cumartesi günü yine görmeye gitmek istiyorum 🥰 sürekli görmek istiyorum 🥹