Elos_1907 Kızlar 6. haftayım kabızlık var bgn baya ıkınmak durumunda kaldım acaba sorun olur mu ?? kabızlık sorunu yaşayan var mı neler yapıyorsunuz
koomikbiranne0507 Elos_1907 hemoroid olabilirsin bu daha kötü olur ben ilkinde yaşamıştım seni tuvalete çıkaracak şeyler tüket mesela bana kayısı hiç yaramaz hurma iyi geliyo hafif acı yemek iyi geliyo hurma tüketiyorum yoğurt yiyirım içine dereotu kimyon hafif acı pul biber ekip
Elos_1907 Ay bgn kayısı alcam su içince midem bulanıyor ama korktum baya ıkınınca nefesim kesildi artık mecbur kaldım umarım sorun olmaz
koomikbiranne0507 Laz53_ bu doktor tavsiye düşüğe değil doğumu kolaylaştırır otururupta 1 kilo hurma yemeğin zaten kabızlık olduğunda 1 tane yemeniz yeterli 38. Haftalarda hergün 5-6 adet önermişti doktorum düzenli olarak ta
baharmom35 Elos_1907 bende 6. Haftadayım kabızlık sorunum var hurma kesinlikle bana yasakladı doktorum kayısı desen gaz yapıyor en iyisi kefir bi kefiri dene hem sağlıklı hemde yumuşatıyor
Laz53_ baharmom35 Elos_1907 kefirde yasak kardeşim hamilelikte süt ürünleri çiğ yasak ette çiğ yasak yumurtada
baharmom35 Elos_1907 çok baharatlı da tüketme sebze bol su zeytinyağı misss gibi doktorum bana bu şekilde önerdi
Lina_alya_aras Laz53_ kim söylüyor tam tersi saydığınız şeyler yasak değil sadece süt pastörize edilmiş içilmesi lazım kefirde sade olarak içilir et ve tavuk da iyi pişirilirse sorun olmaz hepsinde vitamin var
baharmom35 Doktorumun önerisi ile kefiri de önerdim yoğurt da yiyorum kefir de içiyorum iyi pişmiş et de ama çiğ az pişmiş süt et yumurta ve hatta sucuk salam onları zaten herkes biliyordur