Mompapatya canım ben hamileliğimin 13. Haftasından itibaren yağlanmaya başlamıştım yanlış hatırlamıyorsam bio oil falanda kullandım ama nafile ilk başta az az catladim soňra aldı başını gitti bizde genetik ama o yüzden hicbirsey çare etmiyor 34 haftamdayim çok catladim Allah’tan beyaz tenli yok yarın öbür gün beyazlicak umudundayim😂