Beybitooo benim doğum Aralığı 4 yıl olsa ben direk ssvd yaparım tereddüt etmeden destekleyen dr önemli her dr ssvd önermiyor burda var en az 2 yol geçmesi lazım dedi ama yapmam değil yaparım risk almış oluruz dedi mümkün benim 2 . Doğum aralığında ssvd ama 2 yıl yok diye riskliymiş amaaaan kul plan yaparken kader gülermiş hayırlısı olsun kaderde ne varsa o artık 🥲🥲🥲