Şuan 25+2 haftalığız ilk kızımı zorunlu sezeryanla doğurdum ama sezeryan sonrası vajinal doğum diye bişey de var sorum şu benim kızım 6 aylıkken 2. Ye gebe kaldım şuan kızım 12 aydan gün alıyor 25+2 yim vajinal doğum hiç olmaz mı illa sezeryan mı ? Haftaya druma da bi soracağım şeker yüklemem var konu hk bilgisi olan ?