Aynı ağrılar bendr de vardı. Özellikler o gün ayakta çok kaldıysam, ev süpürdüysem veya farklı bir iş yaptıysam akşamına kilitleniyorum resmen. Yatınca özellikle batıyor sanki yatamıyorum, oturamıyorum, kalkamıyorum çok çok zor bir ağrıydı. Fizik tedavi doktoruna gittim bana kinezyo bant önerdi. 5 seanslık bir tedavi şuan 4. Seansıma gideceğim. O kadar fark ettiki hiç ümitli değildim ama ağrılarım resmen yok denecek kadar azaldı. Sizlere de tavsiye ederim muhakkak deneyin…