Kızlar merhaba en son 4 sene önce burdaydım şimdi tekrar aranıza katıldım. İkinci gebeliğim ve 9 haftalık ama bugün kanamam oldu önce damla şeklinde sonra baya fazla oldu hemen hastaneye gittik kanamanın bebeğin kesesinin altında ve bebekle alakalı olmadığını rahmimde olduğunu söylediler. Kanamam devam ederse düşük riski olabilirmiş. Progesteron yazdılar fitil olarak onu kullanmaya başladım. Şuan azda olsa akıntı şeklinde kanamalarım oluyor bazı postlarda kanamaların kahverengi olduğunu gördüm benim ki normal regl kanaması gibi su şeklinde kırmızı geliyor bu durumu yaşayan var mı? İlk gebeligimde böyle bir durumla karşılaşmadım o yüzden endişeliyim 🥺