2princessmother bende sizin gibi yapmayı düşünüyorum 🥰♥️ dediğiniz gibi aşırı pahalanmış sadece organizasyona o da sadece kapı süslemesine 1800-2000 diyorlarmış fotoğraf çekimi deseniz 5 bin neredeyse
ben normal düşünüyorum gittiğim özel hastane normal doğum yapanlara pek ilgili değil açıkçası bu yüzden üniversite hastanesine geçtim 2 aydır kontrollere oraya gidiyorum orda doğum yapacağım aslında istersek ayrı bir oda varmış orda süsleme yapmaya izin veriyorlarmış ama fotoğraf çekilip hemen kaldırmak şartıyla ona da gerek yok bence 🥰 hastanede 1-2 gün kaldıktan sonra eve gelicez inşallah bebeğimin odasını süslicem partiden sitesinden hastane odası süsleri aldım tam takım geldi 🩷 kendime lohusa takımı,bebişe isim nakışlı hastane çıkışı,hediyelikler,kapı süsleri vs hepsini evde kullanıcam,hastaneye götürmicem 🥰 ilk 10-14 gün içinde yenidoğan çekimi yaptırıcam eşimin tanıdığı bir fotoğrafçıya o gün evime de davet edicem gelsinler hastane odasında çekim yapmışız gibi birkaç kare çeksinler bizi bebişin odasında diye 🤭