Zilan_Drsn geçen hafta bana da öyle dedi doktor 10 gün kadar kısaymış çok korktum ama en başından beri başka doktor da minyon bir bebek olacak demişti bende misyoum zaten ame bu 10 gün olayı çok canımı sıktı tek seferde bişi diyemem dedi doktor yarın tekrar kontrole gideceğiz inşallah sıkıntı çıkmaz ama bu doktordan çıkıp başka doktora çıktım o korkuyla o da herşeyin normal olduğunu 2 haftayı aşmadığını sürece sorun olmayacağını söyledi benim gebem olsan ben sorun görmek dedi yarın kehdi doktoruma da çıkıcam bakalım inşallah ilerlemiştir bebeğim..Minyon olması sıkıntı değil sağlıklı olsun yeter ama bu süreçte insan herşeyi takıyor malesef kafasına