Benim kizimda üst bacak kısalığı 1 haftadan fazla geriden geliyordu. Beni hep korkuttular yok down yok genetik rahatsizigi olan bir bebek olacak diye çok şükür sapasağlam doğdu. Şu an 1 yaşında yaşıtlarına göre uzun bir bebek. Sonradan fark ettik ki eşim 183 boyunda ama üst bacağı biraz kısa sanırım kızımın fiziği eşime çekmiş ama hiç dikkat cekmiyor bu orantisizlik ve bu hastaligi teşkil etmiyor çok şükür