1234-i Busracecen benimde normalde 22 günüm kaldı bugün çok sertleşiyor karnım 10 günüm var sezeryan olacağım bekler umarım
Busracecen 1234-i benimde normal istiyorum ama bakalım pazartesi belli olcak bir sorun çıkmazsa doğurmak istiyorum artık çok canımı yakiyor
Boncukk123 T7033 40 hafta dolmasına 29 🥹 saat 3.20 mide yanmasından ayaktayım Rabbim sağlıkla kolaylıkla zamanında kavuştursun hepımızı 🥹🌸
Sadeceanne2 Nisaiste hazır olsan iyi olur 😄😄iadeleri yok geldin mi geliyor içeride tutamıyorsunda. Şaka bir yana çok güzel bir duygu anne olmak onunla büyümek. Onu yaşamak İnsan bir varlıktan hiç mi sıkılmaz 😊çok güzel bir şey anne olmak
Nisaiste Sadeceanne2 vallahi öyle ilk öğrendiğimde bile bi annelik duygusu yüklendi hareketlerini kalp atışını saymıyorum bile doğunca ne olcak bilmiyorum 🥺🥺♥️
Babymom07 T7033 130 daha çok var zaman nasıl geçecek bilmiyorum bir an önce kavuşmak istiyorum bebeğime :(
Lilipadq Son 93. Şimdilik normal doğum düşünüyorum 20 gün sonra kontrolüm var o zaman netleşecek tam kaç gün kaldığı