1234-i Busracecen benimde normalde 22 günüm kaldı bugün çok sertleşiyor karnım 10 günüm var sezeryan olacağım bekler umarım
Sadeceanne2 Nisaiste hazır olsan iyi olur 😄😄iadeleri yok geldin mi geliyor içeride tutamıyorsunda. Şaka bir yana çok güzel bir duygu anne olmak onunla büyümek. Onu yaşamak İnsan bir varlıktan hiç mi sıkılmaz 😊çok güzel bir şey anne olmak