Hazal_98 Cilek_21 Bebeğin yeri daraldığı için hareket ettikçe toplanıyor gibi hissediyorsunuz. Bende aynıyım 33+1 im. Poposunu dayıyor ayağı ile itiyor o kısımlar sertleşiyor mesela. Sancın şiddetli değilse ve kanama yoksa panik yapma canım. Normal
Haticeburak06 Cilek_21 duş almayla ilgisi olduğunu düşünmüyorumda yorulduğunuzdan olabilir ilk defa oluyosa
Momofelisa Cilek_21 30. Haftadayım ebe hemşire artık bu saatten sonra özellikle akşamları olmak üzere kasılmaların artar dedi. Günde 10 dan fazla değilse sıkıntı yok 10 u geçerse acile gel dedi
yeschef-13 ZeynepDuru17 ZeynepDuru17 bebeğin kafası saçı görünüyorken bile sez olabilirsiniz doktorunuz anlatmadıysa korkmayın
ZeynepDuru17 yeschef-13 yok korkmuyorum cnm ama sancı cekmiyceksin dedi doktorum sancin olursa hemen geleceksin dedi onu diyorum üçüncü gebeliğim zaten teşekkür ederim
Ebruarss Cilek_21 benim de öyleydi nst çekildim yalancı sancı olduğu söylendi, bebek büyüdüğü için rahme baskı yaptığını hareketlerinin kısıtlandığıni o yüzden kasılma tarzında hareket ettiğini söyledi Dr. Ve yalancı sancılar da bu dönemde normalmiş