Ceylankarakus 30 haftaligiz dünden beri bı anda başlayan geçmeyen baş ağrım halsizligim var normal mi bu tansiyon
Feyzacnszoglu Ceylankarakus takip et canim düşmezse mutlaka doktora git çok önemli tansiyon bende de var bebek gelişimini çok etkiliyor
Gkce27 Ceylankarakus dinlenince geçmiyorsa sıkıntı. Bana doktorum 15 ı gördüğün an doktora git demişti ama 14 te kesinlikle normal değil ben tuzu bıraktıktan sonra tansiyonum düzelmişti
Boncukk123 Ceylankarakus benim geçen ki kontrolüm de 14/7 çıktı tekrar ölçtüler dinlenip o şekilde düşük çıktı canım 14 yüksek ve bas ağrın var hastaneye gitmelisin bence
Rumeysacelikk46 Normal değil canım gebelikte 10-12 arası olması gerekiyor seninki yüksek takip et limonlu su filan iç eğer düşmez devam ederse mutlaka doktora git geçmiş olsun
Ceylankarakus Hulo2105 biseyler yedimde için bı tuhaf yüzüm flan yaniyo midem bulanıyor alakasi varmı bilemiyorum da bakacağım yine
Merviiss Ceylankarakus normal değil 13 olduğunda bile doktorlar yüksek diye takip etmemizi istiyorlar mutlaka takip edin preeklempsi olma ihtimali yükseliyor çok onemli
Boncukk123 Ceylankarakus canım yine de doktorunu bilgilendir eğer özele gidiyorsan. Devlete gidiyorsan da acile git bir görün belki ciddi bseydir
Ceylankarakus Civciv53 hım anladım sol gozume kadar ağrı atıp birakiyo düşük oldgu halde böyle olması bana nedense normal gelmiyor
Ceylankarakus ZeynepDuru17 ay yüksek oldgu halde kaynanamlarin gebesin normal demesi gecistirmesi peki napcagimi zaten bilemez oliyorum ilk gebeliğim diye