denizalismom lohusayken genç kız adetliyse bebek görmeye gidilmez derler bizim buraşarda ben bekarken hiç götürmezdi annem beni çocuga bişey olurmuş ama ne olurmuş bende hatırlamıyorum tabiki hurafe batıl inanç hepsi bide bir kaç kişi yaşamış bunu bizzat dogrumu bilemiycem ama lohusalık geçene kadar evde yanlız bırakmazlar doga üstü vaelıklar kapıyı çalıp kaçıyorlarmış o yüzden hatta rahatsız edilmesin anne diye yastığın altına bıçak koyulur