dogurangaplumba ZeynepDuru17 sağol çiçeğim habire elektrik gitmese iyi olcak ya korkuyorum elektronik eşyalarım zarar görcek diye
ylmazgknrr ZeynepDuru17 uygulamaya göre 2 gün olarak gösteriyor 😂 ara ara sancım oluyor bakalım inşallah sağlıkla herkes kucağına alır 🤲🏼
dogurangaplumba ZeynepDuru17 bak yine kasıldı bebek bu kaçıncı bugün ablası 42 haftalık geldi ama bu acele etcek gibi kaçıncı kasılma bugün bu
ZeynepDuru17 dogurangaplumba fişini cek kanka elektrik eşyalarının biraz düzelince hava geri takarsın korkma Allah’ın izniyle bişey olmaz
ZeynepDuru17 dogurangaplumba benimde kasilmam var arada bı oluyo işte ablaları 38 de alındı sezeryan oldum ya buda biraz erkenci gibi
dogurangaplumba ZeynepDuru17 benim normal oldu ablası buda normal olur bi aksilik olmazsa ama çok değişik bu hamileliğim ya ilk kızımda 9 ay sürekli hastanelerde yattım sancıdan meğer apandisitmiş doğumdan sonra ortaya çıktı bunda çok şükür öyle ağrı acı yok ama kasılma acayip var
ZeynepDuru17 dogurangaplumba ben kizlarimda hiç zorlanma yaşamadım kanka bide çalışıyordum bu hamileliğim çok zor.gecti benim zorlanıyorum cidden yoruldum bunaldım daraldım iyice
tubaysima Ay benim daha 31+1 ama çok sıkıştırıyor ya ne adam akıllı yemek yiyebiliyorum ne yatabiliyorum panda gibi oldum 🐼 başı yukarıda o yüzden mi böyle bilmiyorum son haftalar ne yapıcam hiç bilmiyorum 🫨
ZeynepDuru17 tubaysima vala bende son haftalardayim sizin gibi yemek yiyemiyorum yatamıyorum kalkamıyorum oturamiyorum sırtım çok ağrıyor ne yapacağımı bende bilmiyorum cidden 🙄🥹
Kubra5816 ZeynepDuru17 37 hafta ağrılarım var sallamamaya çalışıyorum kasılmada oluyor ama daha nişan su vs gelmedi hiç bende
dogurangaplumba ZeynepDuru17 Kız ben ilkinde bu kadar ağır değildim gibime geliyor ama karnım ilk hamileliğimde daha büyüktü gören ikiz mi diye soruyordu bazen bu hamileliğimde oturduğum yerden kalkamıyorum eşime diyorum ilaydada böylemiydim diye yalnız değildin yardımcın çoktu ondan birşey anlamadık diyor bunda yalnızım ben anlattım ya kimse yok süpürge yapmak bile zor gelmeye başladı ya
Tubtubi Serra19 valla bende böyleyim bugünü de atlatsaydık şu günü de geçirseydik diye diye ilerliyor ama genelde hep bir ağrı var neyseki düzensiz ağrılar
tubaysima ZeynepDuru17 Rabbim hayırla sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin bi avazda kurtarsın bizleri ♥️
ZeynepDuru17 dogurangaplumba bende kızlarda temizlik yaparken hiç öyle hissetmiyordum çalışıp hem eve bakıyordum şimdi elimi kaldircak halim yok vala daha çanta hazırlamaya bile el atıp hazirlayamadim düşün hepsinde kimse yoktu yanımda zaten