Betul-97 3_oglan_annesi Terasın var derdin var. Terasım büyük katlanabilir cam yapmakta istemiyorum bunu deneyelim dedik baya faydasını gördük umarım sizde faydasını görürsünüz 😊😊
3_oglan_annesi Betul-97 her yerede cam olmaz balkonun anlamı kalmıyor vala kiradayim yapılsaydı sadece üstü kapatirdm yaz kış işime pek yaramiyo vala ama bunu alım deneycm saolun 🤗