Ayseeeeylmazzz cnm benim de o haftadalarda 2250ydi suan kac oldu bilmiorm bikac gune randevum var.. Bana da kucuk diyordu ama bu genetik birsey birazda Kucuk olmasi sagliksiz anlamina gelmiyor zaten kilosu min-max arasinda ise endise edilcek birsey Yok her bebek ayni degil