tugcesakzci bu valla 😄🤷♀️🤷♀️ne demişim sanki Burda o kadar. Derin okadar ince ayrıntılar verdiğim mesajlarda. Sadece yemek ile ilgili olan kısmı dikkatini çekti ise annemizin , kastığı duyar beni düşündürür. Hani tanımazda beni 🤷♀️🤷♀️🤷♀️ gayette sakin , iyi kimseye zararı dokunmayan karınca inceltmez bir insanım oysa ki