Birtutambebek tabiki kuzum Rabbim güzel insanlara denk getirsin İlk gebeliğimdede yaptırdım. Onda bişey yoktu Oğlumu 2,5 yaşında kaybettim onun acısı sancısı özlemi , oğlum gittikten sonra yaşadıklarımı kabullenemeyişim bu gebeliğimde tetikledi diye düşünüyorum Yaptırdım. Önlemimi aldım. Yaptırma. Sağlıklı beslenirim diyene sonsuz saygım. İnanın hiç bir gazlı içecek, tatlının hiçbir çeşidi ,makarna , pilav Kavun karpuz incir. Kuru meyveler. Kutu meyvesuyuları. Patates ve birçok şey var yasak olan bunları yemiyorum Şekerim normal çıkıyor iki Çatal yeme dediği şeyden yesem en fazla 140 Çıkması gereken ölçüm 165 küsür e fırlıyor Buda bebeğe zarar verir. Dikkat etmezsem O yüzden asla yaptırma yada. Kesinlikle yaptır demem kimseye tedbir alınsın. İsterim ama 😊