Bahar-sarioglu Momcrn Bende ikinci sezeryan olacağım bana doktor 38 yada 39 da alırız 37. Haftada gün vereceğim dedi
Ace01 ipeklinaismom merhaba benim de ilk sezeryanda 38+0 da almayı planlıyor . Ben acaba bu erken mi diye tedırgınım. Siz bir problem yaşadınız mı ?
Meleknurcinar İlk sezeryanim özelde 38+3 günlükken şuan ikinci sezeryanim pazertesi günü devlette 39 haftalık
Eminebil Meleknurcinar Merhabalar canım, devlette doğum yapmaya korkmuyor musun. İlgi alaka özen gerçekten iyi mi🌸🤍🌿
izobellaaa-_- İlki 40 da oldu 2. Galiba 38 de alacaklar soracağım doktoruma yine 40 da doğurmak istediğimi söyleyeceğim
Meryem25_25 izobellaaa-_- bende aynı 40 haftalık olunca olmak istiyorum 2. Sezeryan ama sanırım kabul etmiyorlar
Meryem25_25 Bende ilk sezeryan 40.5 de oldu..bunuda 40 da istiyorum ama sanırım o kadar beklemiyorlar
Fundahakanb izobellaaa-_- ikinci zaten sezeryan normal olmasın mantığıyla bakıyorlar .sebebi 38 de almalarının doğum kanalına girmeden hemen almakmış . Yoksa normal doğuma ilerleyebilirmiş
Meryem25_25 izobellaaa-_- bende 1. De oldum 40.5 haftalıkken . Ama bunda 39 geçmemesi lazımmış. Niye acaba ne riski var ki bir sorun olmasa eğer bellense
izobellaaa-_- Meryem25_25 yani sonuçta 1. Doğum da son dakikaya kadar 40 ı bekliyorlar en son sezaryen alıyorlar ne saçma yahu 😃
izobellaaa-_- Meryem25_25 tam aynı yerden olmuyormuş ki kesinti aman askında doktorlar iyisini bilir sonuçta ama bakalım soracağım 😊