Ebru3435 Kızlar balık sevmeyen insanım. Mecburen yemeye çalışıyorum bayadır yemiyordum bugün yiyeyim dedim. Ne zaman yesem başım gözüm ağrıyor. Bugün yine aynısı oldu. Tuhaf oldum. Sizde de böyle mi?
Ozderr Ebru3435 ben de balıktan nefret ederim doktora tüketmediğimi söyleyince imom marka balık yağı yazdı içinde yedi sekiz çeşit hamilelikte almamız gereken vitaminlerden var
ebrarmom08 Ebru3435 bgn daha once yemedigim baligi yemeye calstm ama midem bulandi yarida birktm en midem bulanmayarak yedgm hafif balik alabalık diger baliklarla pek aram yok zatn
Sabia Ebru3435 bende hiç sevmezdim ama bende ters tepki yaptı hamileyken daha çok canım istiyor ama hamsi 😁
payidar Tiksinerek mi yiyosun acaba ? 😊 bugün tiksinerek kahve içtim aynısı oldu basım ağrıdı midem bulandı sacma gelebilir ama ben tiksinmeye bağladım 😂
Ebru3435 Ozderr ben söylediğimde yememeye devam edersen yazıcam dedi sonra doktor değiştirdim desem mi acaba doktora ama hap kullanmak istemiyorum 😞
Ozderr Ebru3435 valla canım yiyemiyosan mecbursun hap olarak kullanmaya bi noktadan sonra kendimizi değil bebişleri düşünmek zorundayız
ebrarmom08 Ebru3435 ya balik felan bisi degilmis doktor d3 yag vermis 😑😑 yiyemiyorum kusucam resmen baliktan daha kotu 😐
ebrarmom08 Ebru3435 yeni basladm daha doktor 12nci haftada folik asiti biarkip bnlara basla demistj 😶
Ebru3435 Sabia ne güzelmiş senin ki bende de pastırma aynısını yaptı normalde ağzıma koyamazdım şimdi canım çekiyor 😃
Burcu1703 Sabia bende önceden hiç balıkla aram olmamasına rağmen hamileyken sürekli balık istedi canım resmen balık aşerdim.. :)