2kizannesi- Nrmnulkr geçtiğimiz Cuma günü gittik belli değildi bu cumartesi de doktor çağırdı o zaman belli olur dedi inşallah öğreniriz 🙈
Smrthtklc Nrmnulkr 12 haftalıkken 2li tarama yapan Perinatoloji Uzmanı kız bulguları var dedi. 14 ocakta 3 lü tarama için gidecem bakalım ne diicek çok merak ediyorum. İki tane oğlum var çok istiyorum hayırlı sağlıklı bir kızım olsun 🙏🙏
Nrmnulkr GbAY hayır malesef benimde değil Pazartesi gittim kordonunu bacak arasından geçirmiş göstermiyor kendini🤦🏻♀️
Nrmnulkr 2kizannesi- biz de haftaya çarşamba gidicez çok heyecan yapıyorum ama öğrenmek istiyorum ama biraz inatçi galiba göstermiyor kendini 😂
2kizannesi- Nrmnulkr Ya bende çok heyecanlıyım öğrenip bi tane bi şey de olsa almak istiyorum hemen bi ayakkabı Kıyafet zıbın bile oluur 🙈🙈
Nrmnulkr 2kizannesi- evet bende çok şey beğenip almak istiyorum pembe ve mavi arasında gitmekten yoruldum artık ☺️ Peki hamileliğiniz nasıl geçiyor
2kizannesi- Nrmnulkr Çok şükür vallahi nazar değmesin en baştan beri bulantım olmadı, sabahları uyanınca oluyor biraz o kadar 😇 senin nasıl iyidir inşallah 🥰
Bilgeeee Maalesef benimki de göstermedi tabi herkes böyle olunca kızdır diyor ne düşüneceğimi bilemiyorum merak editörüm sürekli üç hafta sonra gideceğim ama 😅
Nrmnulkr Bilgeeee evet bana da hep geç gösterecek demek ki kız diyorlar ama artık iyice merak etmeye başladım ☺️
Nrmnulkr 2kizannesi- benimde aynı şekilde hiç bulantım olmadı çok şükür ilk gebelik zorluk çekmedim Allah’a şükürler olsun 🙏🏻