Btlshnnn vallahi Bence kullanın Her ihtimale karşı ben de birkaç Düşük yaptım tekrarlayan düşüklerim mi oldu kimyasal gebeliğim ve boş gebeliğim de oldu hamile kaldığım gibi direkt Progestan ve kan sulandırıcı iğne kullanmaya başladım fakat doktorun progestanı kesinlikle fitili olarak kullanma enfeksiyona sebep olabiliyor Onun için ağızdan al dedi sabah akşam kullanıyorum zaten tam sıkıntım da var Vücutta kan pıhtılaşması var aşırı derecede normal zamanda bile kan sulandırıcı kullanan biriyim Hamile kalınca ekstra iğnelere geçiyorum Progestan Bence çok iyi bir şey bırakmanızı tavsiye etmiyorum daha sonra çok geç olabilir