Btlshnnn Pembesarelle2 ama bunu tabi ki doktoruma soracağım ilk doktorum kullan ikinci kullanma dedi ben ilkini dinledim kullandım diğerine gitmeden önce bir an da doktorum bana bırak dedi bende yarın ona iki alıyorum bire düşüreyim mi diye soracağım çünkü içim rahat değil
Ebevegebe Btlshnnn bir çok gebenin yaptığı yanlış bu aslında, “birden fazla doktora gitmek” Güvendiğiniz tek bir doktor olmalı ve gebeliğinizin başından sonuna kadar sizi o takip etmeli, aksi takdirde bu şekilde kafa karışıklığı yaşamak daha kötü bir durum.
Btlshnnn Ebevegebe şehirdışındaydı doktorum gebe olduğu anladım an gittim başka doktora o verdi gelene kadar diğer doktorum kullandım o gelince direk ona gittim yani normal de sadece bir doktorla devam ediyorum
Selinner Btlshnnn progestanın amacı rahim ağzını kalınlaştırmak. Kalınlaşsın ki bebek düşmesin diye her ihtimale karşı veriliyor. Bi zararı yok aksine kullanmak iyi bence
Sddddd Serendipity16 Banada doktor önlem amaçlı verdi kullanıp kullanmama konusunda çok tereddütte kaldım
Serendipity16 Sddddd ağrınız mı var ? Progestan zararlı değil askine çok faydalı çoğu hamile kullanıyor doktor vermişken hiç düşünmeyin derim
Bettdemm Btlshnnn ben de düşük yaptım sonraki gebelikte tedbir amaçlı verdiler14. Haftay kadar kullandım çünkü düşük kanama riski fazla taşıyan bir olay olduğu için progestron ile baskılamak gerekiyor
Sddddd Serendipity16 ağrı değil de çok açık kahve akıntı geldi bir kere ondan dolayı önlem almak istedi ama kullanımı biraz zorladı beni
Serendipity16 Sddddd öyle bir durum varsa kesin kullanın vajinal olarak mı ağız yoluyla mı alıyorsunuz
Leyliya Btlshnnn ben tek yumurta ikizlerine hamileyim riskli bir gebelik olduğu için doktorum kanama vs olmadan başlatmıştı iyi ki de başlatmış başladıktan 15-20 gün sonra çok yoğun kanama yaşadım belki o progestanlar sayesinde bişey olmadı bebeklerime kanama yaşadığım gün günde 3e çıkarttı sonra kesilince 2ye indirdi progestanı
Leyliya Btlshnnn bende ilk şaşırdım neden Progestan verdiniz kanama alanım mı var diye hayır yok bebekler daha rahat dursunlar orada rahmin kasılmasın gevşek olsun ki daha rahat kalsınlar demişti
Serendipity16 Sddddd bende vajinal kullandım öyle daha etkili zaten diğer türlü çok yan etki yapıyor baş dönmesi uyku hali falan
Sddddd Serendipity16 kullandıktan sonra bir kısmı eriyerek geri geldi gibi oldu bende normal mi yoksa yanlış mı kullandım
Serendipity16 Sddddd evet öyle oluyor zaten ben geceden koyuyorum sabah kalkınca geri geliyor vajina alacağını alıyor gerisini atıyor
Serendipity16 Sddddd yok yok bende şüphede kalmıştım doktoruma sordum o da dedi zaten bir kısmı geri akar diye