Kızlar bişey sorcam ilk gebelik değil 5Nisanda yumurtlamam oldu bat 4 gün kaldı tüm gebelik belirtilerim var ilkinde yumurtlamadan 12 gün sonra testte silik çizgi gördüm ama bugün sabah test yaptım şimdilik negatif aşırı koku almaya başladım bu haftaya kadar kasık ağrım vardı şiddetli ve normalde regl zamanı göğüs ağrım olmaz aşırı hassasiyet ve sızlama var yumurtlamadan çok fazla geçti olsaydı testte görünürmüydü acaba adeti bekleyim mi adetten kaç gün önce pozitif gören oldu