Bende çok oluyo 8+3 günlük hamileyim ve aşırı kuru bağırsaklarım çok zorlanıyorum kefir denedim bozar gibi oldu nadir bozdu kayısı da aynı şekilde karnıma gaz da giriyo ağrı yapıyor kabızlıkla birlikte çok zor çıkıyo sizce zararı olur mu karın gaz çıkarmama ve zorlamanin