Echanim
Kabızlık sorunum olduğunda doktor yazmıştı canım 1 kapak kullanabildim çünkü inanılmaz bir karın ağrısı yaptıı akşam içmiştim gece 3 e kadar falan karnım ağrımıştı 3 4 kere tuvalete gittim o gece ama tam bir rahatlama sağlatmamıştı. 😅 kuru kayısı, kabak, kefir, kuru incir falan çok daha iyi gelmiştii