Bcandan doktorunuz zaten açıklık muayenesi yapılırken durumunuzu görüp direk sezeryan demeliydi neden zorlarlar anlamıyorum ki 🥹 birde kendinizi kastınız büyük ihtimal ondan öyle acıdı yoksa sıfır acılı bir işlem 🥹 kasınca oraya kastan duvar örülüyor sanki o duvara parmakalrı çarptıkça doktorun acıyor rahat bırakılsa o kadar esnek bir yapı ki aslında ❤️