aycaoztas ben vajinismus değilim ama disparoni teşhisi konuldu. Bu da vajinismusun bir çeşidiymiş. O kadar korkuyordum ki çünkü alttan muayene için yaklaşsalar bile yaptıramayacak durumdaydım. Hep nasıl doğuracağım diye düşünürken genital siğilden dolayı sezaryen olacağımı öğrendim. Her şerde bir hayr vardır dedim . Doktoruma da durumu anlattım . O da siğil olmasa bile sezaryene alırdım dedi. Zaten normal doğum diye diretse başka birine giderdim yani kesinlikle şansını dene başka doktorda. Doğum anında ne ile karşılacağımızı bilmiyoruz sonuçta