helinky Bana ilk 12. Haftada kız dendi 16. Haftada tekrar kız dendi 19. Haftada ve 23. Haftada detaylı ultrasonda da kız dendi ama bacak arasını göremediler göstermiyor çünkü bende her şey olabilir düşüncesiyle erkek bir bebiste olabilir diye kendime kodluyorum valla 😅 29. Haftadayım cinsiyetini görmek dahada zorlaşıyor şimdi