Kızlar 16 haftalıkken bebişimizin kız olduğunu öğrendik. Eşimle kendi aramızda cinsiyet sürprizi yapıcaz diye doktorum kağıda yazıp vermişti ,yaptık videomuzu paylaştık herkes gördü. Şimdide 18 haftalığım dün radyoloji doktoru ultrasondan bakınca erkek dedi hatta ben inanmayınca bacak arası fotosunu verdi.açıkcası iki hafta içinde birden bire değişmesine çok şaşırdım sizce bu saatten sonra bidaha değişir mi yada yanılma olur mu ?
