yagmurrrra SmyEsciv benim bide karnımda gergin öyle ikiz karnı gibide olmadı 31+4de 2 şey kilo 44 cmlerdi yerleri baya dardır diye düşnüyorum
SmyEsciv yagmurrrra karında şişlik oluyor bendede ondanda olabilir mi az hisedilmesi acaba Maşallah bu arada 😊🧿🧿
Eko93 SmyEsciv evet youtube müzikleri yaradi şaka gbi ama :D ben harket etmeyince 2 3 dk hafif düz yatiyorum, put pit vuruyor. Bence haftanız ile alakalı biraz da
yagmurrrra SmyEsciv ilk hamileliğimde doktorum derdi tatlı ye soluna uzan 3 saat 10 hareket hissetmezsen gel diye
tubaysima SmyEsciv “Kayma şeklinde olsa günde on kere hareket ediyorsa problem yok” demiş doktorum 🌸 şükür içim rahatladı
aycaoztas SmyEsciv brndede öyle cok olmuştu bu haftalar da doktor suyu az iyosan omdan olur demişti yinede içimiz rahat değilse gidin
dhbetul SmyEsciv 27. Haftaya giriyorum bende aşırı hareketliydi artık hareketleri azalmaya başladı karnımda büyüdü biranda muhtemelen yer azalmaya başladıkça hareket azalıyor inşallah sorun yoktur neredeyse her saat en azından bir kere oynadığı için ben problem yoktur diye düşünüyorum kendimde
SmyEsciv dhbetul günde 10 hareket ediyorsa sorun yok demiş burda birine doktor benimde içim rahatladı. Evet yerleri daralıyor tabi
Kelebekmisaliihayat SmyEsciv hareket ediyorsa sorun yoktur. Bazı haftalarda benim de aynı yaptı. Tekme değil de gezinme olarak hissettim. Bazı haftalar çok hareketliydi, tekmeledi. Değişiyor, canı nasıl isterse öyle yapıyor. İçiniz rahat edecekse doktora da bi gidin.
SmyEsciv Kelebekmisaliihayat evet onlarında günü gününe tutmuyor heralde anlamadım 😊 biz yorulunca falan gün içinde hareketli olunca onlar daha mı sakin oluyor acaba
Paronayanne SmyEsciv canım 30.haftadayım benimki de aşırı azaldı ama gün içinde hareket ediyor o yüzden korkmuyorum . Yerleri baya daralıyor bence
Kelebekmisaliihayat SmyEsciv hareketli olduğumda yorulunca çok hareketi hissetmiyorum, dinlenmeye geçince uzaninca başlıyor kıpır kıpır.