SmyEsciv 31.haftadan beri tekmeden ziyade el ayak oynatmasını dönmesini hıçkırıklarını vs hissediyorum bazen ayaklarını yaslıyor mide bölgemi şişiriyor falan ama yerleri daraldığı için eskisi gibi rahat rahat tekmeler atamıyorlar sanırım daha küçük hareketler hissediyorum